lauantai 21. syyskuuta 2013

Who am I?

Juuu elikkäs, ajattelin alottaa ihan puhtaalta pöydältä bloggaamisen. Vanha blogi oli kovinkin kuollut ja sillä ei oikein ollut mitään tarkoitusta. Uuden blogin ideana on siis kirjoitella diary tyyppisesti mun elämästä.

Ja nyt, kuka mä siis olen.
Olen 96-syntynyt, lukion kakkosta käyvä, Tampereen seudulla asuva tyty. Käyn kuvataide lukiota, josta voi varmaan päätellä että taide kiinnostaa. Kunnollisia harrastuksia ei oikeestaan ole, mutta taiteilu vapaa-ajalla ja koulussa tietenkin on mukavaa, lenkkeilyn voisin kanssa laskea tähän. Vähäisen vapaa-ajan kulutan koneella, kavereiden ja pojukaverin kanssa ja läksyjä tehdessä. Perheeseen kuuluu äiti, 2 pikkusiskoa ja pikkuveli, jotka kaikki asuu isällään, eli asustelen äitin ja sen miesystävän kanssa.
Eläimet on kanssa lähellä sydäntä. Tällä hetkellä mulla on koira ja kissa. Omalaatuisia otuksia mutta silti rakkaita.
Yhtä tiettyä tyyliä mulla ei ole, riippuu yleensä fiiliksestä. Joskus haluaa olla tosi tyttömäinen ja useimmiten rennot ja mukavat vaatteet on se mun juttu.
Matkustelusta pidän huippupaljon. Oonkin käyny suht' monessa paikassa Euroopassa ja se on avartanu mun ajatusmaailmaa todella paljon.

En nyt tee tästä liian pitkää postausta, jos haluutte lisätietoja, niin kommentteja vaan, niin vastailen niihin kyllä

1 kommentti:

  1. oot tosi nätti c: jään kattoo että millasii postauksii tulee nii liityn lukijaks jos tykkään tulevista postauksista

    VastaaPoista