lauantai 28. syyskuuta 2013

Mua viedään taas, kun vaan sä hymyilet

Syksy iski tällä viikolla oikein kunnolla. Yht'äkkiä tuli toosi kylmät yöt aamut ja päivät, mikä on näkyny mun vaatetuksessa viikon aikana. Oon niitä ihmisiä jotka palelee ihan_koko_ajan joten tällä viikolla oon ettiny kaiken villasen ja lämpimän mitä vaan oon löytäny mun kaapeista. Loppuviikosta alko kylmyys helpottaan kun meillä laitettiin kotona patterit päälle.

Nyt on meneillään koe..päättöviikko, joka ei mulla nyt ole mikään kovin raskas. Mulla on kolme koetta ussa, enkku, äikkä, joista ussa oli torstaina. Sit mulla on kaks kuviksen kurssia ja terveystieto josta ei ole koetta (wohoo) 

Yritin ottaa mun haukusta kuvia valokuvauskurssille,, mutta se ei suostunut yhteistyöhön kameran kanssa. Mutta onneks mun kissa on synnynnäinen malli ja se tykkäs poseerata kameran edessä.







Sain myös vihdoin ja viimein lakattua mun kynnet, edelliset lakat olikin ollu yli kuukauden.. Mut nyt tykkään mun kynsistä kun kaikki on melkein yhtä pitkät ja lakkaus on aika neutraali.









Oon alkanu ihan huimasti tykkään pistepiste bändistä! Oon vaan kuunnellu niitä biisejä nonstoppina koko ajan. Ne on jotenkin niin söpöjä ja erilaisia. Sanotuksissa kaikki asiatkin ilmastaan tosi suloisesti ja erilaisesti.

1 kommentti:

  1. Oi, mä rakastan Pistepisteen Viljaa kappaletta! Ja aivan ihana tuo kisu <3

    http://metenblogi.blogspot.fi/
    > Käythän kurkkaamassa? :)

    VastaaPoista