sunnuntai 10. marraskuuta 2013

ihan normaali päivä

Ei varmaan oo vielä ollu yhtäkään postausta ilman että oisin valittanu kuin kiire ja kui paljon tekemistä mulla on,, joten en tee poikkeusta. Nyt on ihan hirveesti hommia kasautunut jakson viimeselle viikolle ennen koeviikkoa. Ei yhtään kiva, ja en myöskään tiä miten selviän kaikesta ens viikon aikana D:

Mut jooh, nyt ei kuvia, yksinkertaisesti siitä syystä että niitä ei ole. Viikko meni kuin siivillä. Perjantaina kuitenki kouluhommat sai jäädä kakkoseks kun menin pojukaverille yöks pitkästä aikaa. Eipä me mitään ihmeellistä touhuttu ja nukkumaankin mentiin suht ajoissa, mut kivaa oli silti :) Eilen lauantaina tulin kotiin neljän jälkeen ja suunnitelmissa oli tehdä kouluhommia... Noh parit ruotsin läksyt jaksoin tehä ja sit olinkin vaan koneella.

Tänään on isänpäivä. Monelle tosi tärkee ja kiva päivä. Facebookin seinä täyttyy isänpäivä onnitteluista ja kuvista ihmisistä isiensä kanssa. Ite en tälle päivälle kauheasti ajatusta ole laskenut. En sanoisi että ei olla oman isäni kanssa tekemisissä mutta sanon että yhteydenotot ovat hänestä kiinni. Isäni olen viimeksi nähnyt n. 2vuotta sitten ja puhunut puhelimessa joskus keväällä. Itse en enää yritä yhteyttä pitää koska oon kuullu kaikki ne tyhjät lupaukset niin monta kertaa. Joten annan isäni ottaa yhteyttä jos haluaa. Kuulostan kauheelta ja kylmältä ihmiseltä vaikken sitä oikeesti oo. Monesti kyllä sanon että ei mua kiinnosta mun isä, ja näin mutta harvoin mä sitä tarkotan. Mulle mun isä on jonkinlainen tabu josta on vaikee puhua, joten asian kieltäminen on vaan paljon helpompi tapa vaihtaa puheenaihetta. Kyllä mä silti voin sanoo että oon aina halunnu isän, sellasen joka väittää ja jota kiinnostaa.

Vähän tuli tylsähkö postaus ja mietin monta hetkee että onko tää ees julkaisemisen arvonen, mut mietin et kumminkin teen tätä blogia itteeni varten joten miksen julkaisis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti