lauantai 21. joulukuuta 2013

You're the apple to my pie



Huih menipä tää jakson alku nopeeta ohi ja nyt ollaan jo puolessa välissä jaksoa ja joululomalla! Ihanaa vaan rentoutua ja ihan rauhassa odotella joulua, vaikka mun osalta se on vähän jo alkanu, ainakin fiiliksen perusteella :)                                                                                                    

Vanhojen harjotukset alko ja periaatteessa onnistu paremmin ku oletin :D Opin myös etten omaa rytmitajua joka hankaloittaa harjoittelua hieman. Mutta kun tarpeeksi kertailee ja harjoittelee niin kaippa ne siitä.
   Myös mun mekko tuli ja on nyt lyhennettynä mun kaapin ovessa odottamassa käyttöä :3 Se on ehkä täydellisin ikinä! En ois voinu kuvitella ihanempaa pukua sille päivälle :3

Mutta hei ihanaa joulu on parin päivän päästä! Saa herkutella ja rentoutua ihan luvan kanssa ilman että tarvis murehtia vaikka kouluasioista :) Oon nostanu mun joulutunnelmaa jo koko tän viikon kuuntelemalla joululauluja ihan innoissani. On niin kivaa kun meillä paistetaan jo kinkkua ja siivosin mun huoneen ja koristelin sitä vähän joulusemmaks. Oon vaan nyt niin onnellinen ja väsyny samaan aikaan :D

Mulla ois ihan hirveesti kirjotettavaa ja asiaa mutta en saa kaikkee mitenkään tiivistettyä fiksusti joten annan kuvien puhua puolestaan :)






















1 kommentti: